Mastercard sponsoroi League of Legends -mestaruuskisoja

Kun e-urheilun suosio kasvaa koko ajan, siitä on tullut tärkeä ja viihdyttävä osa monien elämää. Mastercard on siksi ryhtynyt yhteistyöhön turnausjärjestäjä DreamHackin kanssa ja on Northern League of Legends Championship 2020/2021 -kisojen Premium-yhteistyökumppani. 

Mastercard tekee jo ennestään maailmanlaajuista yhteistyötä Riot Gamesin kanssa League of Legends Championship Series (LCS) -mestaruussarjan rahoitusyhteistyökumppanina. Nyt siis käynnistetään myös alueellinen yhteistyö, jolla Mastercard vahvistaa läsnäoloaan League of Legends -yhteisössä ja e-urheilussa laajemminkin.

"E-urheilu jatkaa kasvuaan ja olemme todella iloisia siitä, että Mastercard antaa tukensa e-urheilulle ja DreamHack-perheelle”, sanoo DreamHackin toimitusjohtaja Marcus Lindmark.

Uusi pohjoiseurooppalainen liiga 

Northern League of Legends Championship (NLC) on uusi pohjoiseurooppalainen liiga Riot Gamesin suositussa action-strategia-pelissä League of Legendsissä. Kyseessä on yksi maailman pelatuimmista PC-peleissä ja sillä on arviolta 115 miljoonaa pelaajaa ympäri maailmaa. NLC on huippuliiga aivan uudessa kilpailuhenkisessä ekosysteemissä, johon joukkueet saavat paikkansa Telia Esports Seriesin kansallisten liigojen kautta.

DreamHack järjestää kisat seitsemän viikon aikana ja lähettää ne livenä. Liiga käynnistyi 16. kesäkuuta ja päättyy pudotuspeleihin 4.–16. elokuuta.

Lisätietoja: NLC ja Telia Esports Series

Ainutlaatuisia elämyksiä ja kilpailuja katsojille 

NLC:n virallisena maksukumppanina Mastercard tulee tarjoamaan kaikille livelähetyksiä seuraavilla katsojille ainutlaatuisia elämyksiä ja kilpailuja. Nämä tarjoukset esitellään kisojen edetessä.

Seuraa livelähetyksiä täältä

”League of Legends on yksi merkittävimmistä peleistä voimakkaasti kasvavan e-urheilun alueella ja tuemme toimintaa jo maailmanlaajuisesti. Meistä on siksi hieno käynnistää yhteistyö DreamHackin kanssa uuden Pohjois-Euroopan liigan osalta. Tällä alueella e-urheilu on jo vakiinnuttanut asemansa loistavana viihteenä”, sanoo Jessica Ståhlbom, Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian markkinointipäällikkö.

Lue koko lehdistötiedote:

DreamHack ja Mastercard julkistavat yhteistyönsä NLC 2020 -liigassa