Skip to Content
Minkätyyppisiä kortteja on saatavilla?

Tarjoamme monia eri tuotteita Mastercard-tuotemerkillä — maksa myöhemmin, maksa nyt, esimaksettu kortti ja lähimaksamis-kortti. Kysy korttisi myöntäjältä, mitä tuotteita hänellä on.

Miten hankin Mastercard-kortin?

Kaikki suurimmat rahoituslaitokset myöntävät Mastercard-kortteja. Lue tuotteitamme koskeva kappale löytääksesi tarpeisiisi sopivan Mastercard-kortin. Tuotteita koskevasta kappaleesta löytyy linkkejä kortin myöntäjiin ja muuta tietoa.

Onko Mastercard maailmanlaajuisesti hyväksytty?

Kyllä, Mastercard-kortin tunnisteella (tai Mastro/Cirrus-tunniste riippuen korttityypistäsi) merkityt kaupat ja pankkiautomaatit hyväksyvät Mastercard-kortin kaikkialla maailmassa.

Kenelle minun on soitettava, jos minulla on ongelmia Mastercard-korttinia kanssa?

Jos sinulle tulee ongelmia kortin kanssa (ulkomailla tai kotimaassa), sinun on soitettava kortin myöntäneeseen pankkiin/rahalaitokseen. Kortin myöntäjän puhelinnumero löytyy kortin kääntöpuolelta. Voit myös soittaa maksutta globaaliin asiakaspalveluumme.

Mitä minun tehtävä, jos kadotan korttini tai se varastetaan?

Jos kadotat korttisi, sinun on otettava välittömästi yhteyttä pankkiisi. Varotoimenpiteenä me neuvomme, että säilytät pankin puhelinnumeroa erillään lompakostasi. Ulkomailla saatavasta avusta saat enemmän tietoa lukemalla Asiakaspalvelustamme ja soittamalla sen maan palvelunumeroon, jossa olet.

Miten löydän pankkiautomaatin?

Löydät pankkiautomaatin Etsi pankkiautomaatti -palvelumme avulla. Tämä palvelu toimii kaikkialla maailmassa ja siinä on lueteltu kaikki pankkiautomaatit, jotka hyväksyvät Mastercardin, Maestron ja Cirrusen.

Mistä voin lukea tietosuojalaista?

Juuri sinun korttiasi koskevaa tietosuojalain löydät kortin myöntäjän verkkosivustosta.

Mitä teen jos unohdan tunnistautumiseen tarkoitetun salasanani?

Ota yhteyttä siihen pankkiin, jonka mobiilipankkia käytät.

Mitä minun pitää tehdä, jos puhelimeni häviää tai se varastetaan?

Lukitse mobiilipankkisi pankkisi kautta. Sinun ei tarvitse lukita korttejasi, koska niiden tiedot eivät ole tallennettuina puhelimeesi. Ota pankkiisi yhteyttä, kun haluat lisätietoja.

Miten päivitän korttitietoni?

Jotkut pankit päivittävät korttitietoja automaattisesti. Toisissa tapauksissa sinun täytyy päivittää tietosi manuaalisesti. Voit tehdä sen kirjautumalla mobiilipankkiisi. Toimenpiteet voivat vaihdella pankin mukaan.

Mitä minun täytyy tehdä, jos epäilen että korttiani on käytetty väärin?

Ota nykyisen korttisi myöntäneeseen pankkiin yhteyttä.

Mistä voin lukea tietosuojalaista?

Juuri sinun korttiasi koskevan tietosuojalain löydät kortin myöntäjän verkkosivustosta.

Onko sinulla vaikeuksia käyttää tai päästä sivustolle mastercard.com?

Tämä sivusto on optimoitu seuraaville selaimille:

  • Google Chrome (viimeisin versio)
  • Firefox (viimeisin versio)
  • Safari (viimeisin versio)